Інфляційна дефляція або підвищення цін – 2

Невеличкий follow-up до теми реальних цін в магазинах і дефляції, на цей раз зробимо порівняння цін майже народного не алкогольного напою (згідно законодавства) – пива.

Нижче наведені цілком реальні ціни в одному із магазинів на деякі сорти пива від різних виробників. Проміжок порівняння – 14 місяців.


літраж

марка

17.06.2012

17.08.2013

% підвищення

0,5

ЗІБЕРТ БАВАРСЬКЕ

4,5

5,5

22,22

2

ОБОЛОНЬ СВІТЛЕ

15,75

18

14,29

0,5

БАЛТИКА 7

7

7,5

7,14

0,5

ЛЬВІВСЬКЕ СВІТЛЕ

4,25

5

17,65


0,5

1715 ЛЬВІВСЬКЕ

5

5,5

10,00

2

СВІТЛЕ ЛЬВІВСЬКЕ

13,25

15,25

15,09

0,5

ЧЕРНІГІВСЬКЕ СВІТЛЕ

4,75

5

5,26

0,5

STAROPRAMEN

7

7

0,00

2

ЧЕРНІГІВСЬКЕ СВІТЛЕ

15

17,5

16,67

0,5

STARE MISTO

5,75

6,25

8,70

0,5

OETINGER

6,5

7

7,69

2

БОЧКОВЕ

15,75

19

20,63

 

Ці всі дані дають нам середню цифру підвищення ціни у розмірі 11,18%. Крім того, по жодній із позицій “дефляції” не відбулось…

Share
Стаття 'Інфляційна дефляція або підвищення цін – 2' опублікована 29/08/2013, 11:06 в 'Аналітика '. Залиште коментар!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Інтернет реклама УБС